דף הבית / עסקים בכותרות / איך אורזים נכון דירה למעבר

איך אורזים נכון דירה למעבר

צילום: pixabay

 

כאשר מתכוננים למעבר דירה, אחד האתגרים הגדולים הוא האריזה של הבית לפני ביצוע המעבר. יש צורך בתכנון דקדקני של לוח הזמנים של האריזה. כדאי לא להגיע למצב בו הכל ארוז ונותרו עוד כמה ימים של מחייה בדירה הישנה. מצד שני, ממש לא מומלץ להגיע לרגע האחרון ואז לבצע את האריזה בלחץ ובעצבים מיותרים.

אם בכוונתכם לארוז לבד, ישנן כמה טכניקות שמקלות על החיים בזמן שמבצעים את ההכנות למעבר הדירה. אחת הדרכים היא מה שנקרא אריזה הדרגתית. כלומר, אפשר להתחיל לארוז זמן רב לפני המעבר ולארוז דברים שאינם נחוצים לשימוש יום יומי. כך הלחץ והעומס יורדים בימים הקריטיים שלפני המעבר – מפני שמרבית הבית כבר ארוז.

על מנת לבצע זאת כהלכה חשוב מאוד אופן תכנון הזמנים וביצועו. כדאי להתחיל את האריזה בכל החפצים שאינם הכרחיים לחיי היום יום. חפצים שעליהם תוכלו לוותר לכמה ימים. חפצים אלו יכולים להיות אביזרים שונים שלא משתמשים בהם באופן קבוע כמו אביזרי אמבטיה שונים. אם יש ילדים בבית, אפשר לארוז בהדרגה את הצעצועים שלהם מבלי שהדבר יפגע במגוון הדברים שיש להם לעשות בבית.

לאחר שארזתם את החפצים שאינם בשימוש קבוע ואינם הכרחיים ניתן להתחיל יומיים לפני המעבר לארוז את שאר הבית. ישנן חברות הובלה שיציעו לכן שירות שיארוז עבורכם את החפצים שלכם. זו אופציה טובה למי שקצת מתעצל לארוז לבד או שפחות מוכשר בתכנון ואריזה. אך מרבית האנשים מעדיפים לארוז בעצמם וגם לחסוך הוצאה נוספת.

מספור ורישום הארגזים ותכולתם

כדאי להיעזר באנשי ההובלה על מנת לבצע הובלת מקררים ומכשירים ביתיים כבדים אחרים. אך בכל הנוגע לאריזה עצמה – אין תחליף לסדר הייחודי שלנו.

שלב חשוב מאוד בהקשר הזה הוא הסימון על הארגזים השונים. הסימון יקבע כמה מהר נוכל לזהות מה שייך למי ולהיכן. לכל אחד שיטת סימון משלו, אך יש כמה עקרונות מומלצים בהקשר זה.

חשוב מאד לסמן היטב את הארגזים והקופסאות. אנשים רבים מבזבזים זמן רב על ניסיונות להבין מה ארוז איפה. ניהול רשימת מלאי מסודרת עם סימון מספרי של הארגזים, למשל, תוכל להקל מאוד על שלב הפריקה והסידור החדש. כאשר לא מסמנים את הארגזים והקופסאות, נוצר כאוס. גם דבר פשוט כמו הכנסת ארגז לחדר הנכון יכול להשתבש אם לא יודעים מה שייך למי ולהיכן.

כדאי להגדיל ולעשות, ולמספר את הארגזים ברשימה נפרדת בה ניתן לראות בקלות איזה ארגז שייך לאיזה בן משפחה ולאיזה חדר בבית. מספור עדיף על רישום בכך על הארגז מבחינת הסדר הכללי. כך, כאשר מתבצע כבר המעבר בעזרת חברת הובלות לתושבי ראשון לציון והסביבה, המובילים יוכלו להביא כל פריט וארגז למיקום הנכון שלו, בעזרת ההכוונה וההנחיות שלנו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות