n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מרכז קהילתי ברמת פנקס

אור יהודה: מרכז קהילתי ברמת פנקס

המרכז יאפשר פעילויות לכל הגילאים, כולל חוגי ספורט, מחול, שעות סיפור, ג'ימבורי לפעוטות והצגות ילדים

עבודות להקמת מרכז קהילתי ברמת פנקס
העבודות בעיצומן
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

במהלך השבועות האחרונים מתקיימות עבודות במבנה הישן במרכז שכונת רמת פנקס לצורך הקמתו של מרכז קהילתי חדש. מדובר בקומה השנייה של המבנה שבמשך שנים לא הייתה פעילה.

במסגרת הפעילות שתתקיים באמצעות "נפגשים" מרכזים קהילתיים יופעלו במקום פעילויות מהגיל הרך עד גיל הזהב, חוגים לילדים, מועדון גמלאים, פעילויות לנשים, חוגי אמנויות לחימה, חוגי ספורט ומחול, אירועים קהילתיים, חוגי העשרה בנושאים כמו שפות ומדעים, יופעל ג'ימבורי לפעוטות, יתקיימו הצגות ילדים ושעות סיפור.

במסגרת העבודות שמבוצעות על ידי העירייה, מותקנת במקום מעלית עבור שתי הקומות, נבנים שירותים חדשים, מטבחון, משרדים וחדרי חוגים, מותקן ריצוף ותאורה חדשה, מותקן מיזוג וכן רצפה מיוחדת המותאמת לחדרי ריקוד. במקביל, יתבצעו עבודות פיתוח גם מחוץ למבנה.

מהעירייה נמסר כי בכוונתם לקיים שיתוף ציבור עם התושבים כדי לשמוע את הצרכים ולהעמיד פעילויות בהתאם לתחומי העניין.

ראש העיר, ליאת שוחט: "המועדון שיוקם יהיה אבן שואבת במרכזה של רמת פנקס. אחרי שנים רבות שבהן המקום היה מושבת, החלטנו לחדש את הקומה השנייה במבנה, ואנו משקיעים משאבים רבים בחידוש ופיתוח המבנה. המקום ישמש בעיקר את תושבי רמת פנקס אבל יהיה פתוח עבור כל תושבי העיר שיוכלו ליהנות מפעילויות העשרה ופנאי קרוב לבית ועבור כל הגילאים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות