n
דף הבית / הומור / מופע סטנד אפ חדש ומבריק למשה אשכנזי

מופע סטנד אפ חדש ומבריק למשה אשכנזי

משה אשכנזי, סטנדאפיסט ושחקן ("רוקדים עם כוכבים", "מטומטמת", "בשבילה גיבורים עפים") במופע סטנד אפ חדש ומבריק! מסע קורע מצחוק החל מהילדות והחומוס של עכו ועד להורות בתל אביב

ערן לוי
צילום:ערן לוי

משה אשכנזי, סטנדאפיסט ושחקן ("רוקדים עם כוכבים", "מטומטמת", "בשבילה גיבורים עפים") במופע סטנד אפ חדש ומבריק! מסע קורע מצחוק החל מהילדות והחומוס של עכו ועד להורות בתל אביב.
משה מביא לבמה את יכולותיו הוירטואוזיות והקומיות כשחקן בנוסף לאבחנות החדות מרגעי היום יום והכל נשזר במדויק במופע מצחיק עד דמעות.

משה אשכנזי הוא שחקן וקומיקאי מוכר ובכיר בישראל ונחשב לאחד המצליחים ביותר בעולם הבידור הישראלי. אשכנזי זכה להשתתף בכמה מהסדרות המדוברות ביותר בטלוויזיה כגון "בשבילה גיבורים עפים", "מטומטמת", "פולישוק" ועוד סדרות רבות.

אשכנזי משתתף באופן קבוע גם בסרטי קולנוע מצליחים וגם בתיאטרון בהצגות ידועות כמו "גבעת חלפון אינה עונה", או "מיקה שלי" בתיאטרון הבימה. במקביל, מציג משה אשכנזי לוח הופעות רציף וקבוע של מופע הסטנדאפ שלו בו הוא מציג מסע קורע מצחוק החל מהילדות והחומוס של עכו ועד להורות בתל אביב. אשכנזי מביא לבמה את יכולותיו הוירטואוזיות והקומיות כשחקן בנוסף לאבחנות החדות מרגעי היום יום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240125-WA0025

המחזה שכבש את העולם הגיע לישראל

תפריט נגישות