n
דף הבית / הומור / הבוררת מתרגשת: לירית בלבן מעלה מופע חדש

הבוררת מתרגשת: לירית בלבן מעלה מופע חדש

לירית בלבן המוכרת מהסדרה הבורר כ"נעמי כפית" העלתה מופע סטנד אפ חדש שנקרא "יאללה בלבן" כשכל החומרים מחייה האישיים.

נירית בלבן : יחצ

גם אחרי 25 שנה על הבמה בתיאטרון ובסדרות טלויזיה לירית בלבן התרגשה מאוד ורגע לפני שעלתה על הבמה שלחה את מנהל המופע לקנות לה "רגיעון"

השחקנית והקומיקאית לירית בלבן הידועה כ"נעמי כפית" ומככבת בסדרות טלויזיה והצגות תיאטרון (ארבע אמהות, תפוחים מן המדבר של בית לסין) עלתה אמש לראשונה על הבמה ב"בית ציוני אמריקה"
עם מופע סטנד אפ "יאללה בלבן", כשכל החומרים מבוססים על החיים האישיים שלה.
למרות ניסיון רב השנים בקולנוע, טלויזיה ותיאטרון, היתה אתמול בלבן נרגשת במיוחד, כמה נרגשת?! עד כדי כך שכמה דקות לפני המופע שלחה את מנהל ההצגה לקנות לה כדור "רגיעון" בחנות הפארם בסמוך לאולם.

נירית – יחצ

לירית ועידן אלתרמן

 

 

בין החברים שהגיעו לפרגן: השחקן קובי מאור!!! הלא הוא ניסים הבעל של לירית בלבן בסדרה 'חברות' ועכשיו מככב על המרקע בהשרדות, הקומיקאי עידן אלתרמן – שגם היה האורח בהפתעה ומי שפתח את הערב במופע חימום,
השחקנית והבימאית עדי גילת (מונא ,כאן11, בית ליסין") השחקן ידידיה ויטל, השחקנית דורית לב ארי ("קופה ראשית"), השחקן ניב ניסים ("סאלבט"), השחקן גל אמיתי, השחקן ליר עיסא (בסדרה כראמל החדשה של כאן11)
השחקן נועם כרמלי (תפקיד ראשי ב'בלאק ספייס') תמיר בוסקילה – סטנדאפיסט ושחקן ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ריקוד

רקדניות בית הספר לריקוד של לילך פרידמן רקדו את "נובה"

תפריט נגישות